divendres, 2 de setembre del 2011

La meva germanaviu obre la llar de foc

La meva germana viu sobre la llar de foc         
Col·lecció:Bridge 
Edat: a partir de 14 anys
Gènere: Novel·la
Mides (cm): 13,5 x 21,5
Enquadernació: Rústica amb solapes
Preu: 16,95 €

Sinopsi:
En Jamie té deu anys, una germana gran, la Jasmine, una adolescent rebel, un pare que beu massa , una mare que va marxar casa, un gat, en Roger, i una altra germana, la Rose. Però la Rose fa cinc anys que va morir i ara viu en un gerro, sobre la lleixa de la llar de foc. La seva família s'esquerda. Ara en Jamie veu una oportunitat en un concurs per a joves talents: podrà reconstruir el que s'ha trencat?

FRAGMENTS: «La meva germana Rose viu sobre la llar de foc. Bé, almenys una part d'ella.»

«Tornem a trobar-nos, Spiderman, em va dir. I jo li vaig respondre, A quanta gent has salvat avui, Noia M? Va fer com si comptés amb els dits de la mà. A nou-cents trenta-set, va dir mentre arronsava les espatlles. Avui ha sigut un dia tranquil.»